Elektronizace veřejných zakázek – Jak správně elektronicky komunikovat v zadávacím řízení?

Elektronizace veřejných zakázek – Jak správně elektronicky komunikovat v zadávacím řízení?

Typ akce: Seminář
Termín konání: 30. 11. 2018 9:30 - 12:30 Přidat do svého kalendáře
Adresa místa konání: Krajský úřad Libereckého kraje, Multimediální sál, 3. patro, vchod C, U Jezu 642/2a), Liberec


Místo konání: Krajský úřad Libereckého kraje, Multimediální sál, vchod C, 3. patro.

Svoji účast potvrďte, prosím, do 23. listopadu 2018 na odkaze ZDE. 
Kapacita je omezena.

Cíl semináře: Seznámení s principy otevírání nabídek v elektronické podobě a s definicí a základním využitím elektronických katalogů, s principy elektronické aukce a s možnostmi využití dynamického nákupního systému. Přednáší zástupci Ministerstva pro místní rozvoj ČR.

Více informací naleznete na webu: Eurocentra Liberec

©2024 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena