Elektronizace veřejných zakázek – Jak správně elektronicky komunikovat v zadávacím řízení?
Elektronizace veřejných zakázek – Jak správně elektronicky komunikovat v zadávacím řízení?
Typ akce: |
Seminář |
Termín konání: |
30. 11. 2018 9:30 - 12:30
|
Přidat do svého kalendáře
|
Adresa místa konání: |
Krajský úřad Libereckého kraje, Multimediální sál, 3. patro, vchod C, U Jezu 642/2a), Liberec |
Místo konání: Krajský úřad Libereckého kraje, Multimediální sál, vchod C, 3. patro.
Svoji účast potvrďte, prosím, do 23. listopadu 2018 na odkaze ZDE.
Kapacita je omezena.
Cíl semináře: Seznámení s principy otevírání nabídek v elektronické podobě a s definicí a základním využitím elektronických katalogů, s principy elektronické aukce a s možnostmi využití dynamického nákupního systému. Přednáší zástupci Ministerstva pro místní rozvoj ČR.
Více informací naleznete na webu: Eurocentra Liberec