Elektronizace veřejných zakázek – Jak správně elektronicky komunikovat v zadávacím řízení?
Elektronizace veřejných zakázek – Jak správně elektronicky komunikovat v zadávacím řízení?
Typ akce: |
Seminář |
Termín konání: |
12. 11. 2018 9:30 - 12:30
|
Přidat do svého kalendáře
|
Adresa místa konání: |
nám. Republiky 1, Plzeň |
Místo konání: Magistrát města Plzně, sněmovní sál, nám. Republiky 1, Plzeň
Na seminář se prosím registrujte předem, a to do 7. listopadu 2018 přes formulář ZDE nebo na e-mailovou adresu pavla.studnarova@mmr.cz. Kapacita je omezena.
Cíl semináře: Seznámení s principy otevírání nabídek v elektronické podobě a s definicí a základním využitím elektronických katalogů, s principy elektronické aukce a s možnostmi využití dynamického nákupního systému. Přednáší zástupci Ministerstva pro místní rozvoj ČR.
Více informací naleznete na webu: plzen.eurocentra.cz/ecms/plzen/akce/5532/elektronizace-verejnych-zakazek/