Elektronizace veřejných zakázek – Jak správně elektronicky komunikovat v zadávacím řízení?

Elektronizace veřejných zakázek – Jak správně elektronicky komunikovat v zadávacím řízení?

Typ akce: Seminář
Termín konání: 12. 11. 2018 9:30 - 12:30 Přidat do svého kalendáře
Adresa místa konání: nám. Republiky 1, Plzeň


Místo konání: Magistrát města Plzně, sněmovní sál, nám. Republiky 1, Plzeň

Na seminář se prosím registrujte předem, a to do 7. listopadu 2018 přes formulář ZDE nebo na e-mailovou adresu pavla.studnarova@mmr.cz.  Kapacita je omezena.

Cíl semináře: Seznámení s principy otevírání nabídek v elektronické podobě a s definicí a základním využitím elektronických katalogů, s principy elektronické aukce a s možnostmi využití dynamického nákupního systému. Přednáší zástupci Ministerstva pro místní rozvoj ČR.

Více informací naleznete na webu: plzen.eurocentra.cz/ecms/plzen/akce/5532/elektronizace-verejnych-zakazek/

©2024 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena