Elektronizace veřejných zakázek – Jak správně elektronicky komunikovat v zadávacím řízení?

Elektronizace veřejných zakázek – Jak správně elektronicky komunikovat v zadávacím řízení?

Typ akce: Seminář
Termín konání: 5. 11. 2018 9:30 - 12:30 Přidat do svého kalendáře
Adresa místa konání: Jeremenkova 40a, 779 11 Olomouc

Z kapacitních důvodů, prosíme, potvrďte svou účast nejpozději do 31. 10. 2018  na e-mail: radovan.dluhy-smith@mmr.cz

Místo konání: Kongresový sál Krajského úřadu Olomouckého kraje, 2. patro, Jeremenkova 40a, 779 11 Olomouc

Cíl semináře: Seznámení s principy otevírání nabídek v elektronické podobě a s definicí a základním využitím elektronických katalogů, s principy elektronické aukce a s možnostmi využití dynamického nákupního systému. Přednáší zástupci Ministerstva pro místní rozvoj ČR.

Více informací naleznete na webu: olomouc.eurocentra.cz/ecms/olomouc/akce/5536/elektronizace-verejnych-zakazek-jak-spravne-elektronicky-komunikovat-v-zadavacim-rizeni/

©2019 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena