Elektronizace veřejných zakázek – Jak správně elektronicky komunikovat v zadávacím řízení?

Elektronizace veřejných zakázek – Jak správně elektronicky komunikovat v zadávacím řízení?

Typ akce: Seminář
Termín konání: 26. 11. 2018 9:30 - 12:30 Přidat do svého kalendáře
Adresa místa konání: Evropský dům, Jungmannova 24, Praha 1


Místo konání:  Evropský dům, Jugmannova 24, Praha 1

Na seminář se prosím registrujte předem, a to do 19. listopadu 2018 na emailu: annemarie.volinova@mmr.cz . Kapacita je omezena.

Cíl semináře: Seznámení s principy otevírání nabídek v elektronické podobě a s definicí a základním využitím elektronických katalogů, s principy elektronické aukce a s možnostmi využití dynamického nákupního systému. Přednáší zástupci Ministerstva pro místní rozvoj ČR.

Více informací naleznete na webu: Eurocentra Praha

©2024 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena