Elektronizace veřejných zakázek – Jak správně elektronicky komunikovat v zadávacím řízení?

Elektronizace veřejných zakázek – Jak správně elektronicky komunikovat v zadávacím řízení?

Typ akce: Seminář
Termín konání: 23. 11. 2018 9:30 - 12:30 Přidat do svého kalendáře
Adresa místa konání: Hotelu Nové Adalbertinum, Velké náměstí 32, Hradec Králové 500 03


Místo konání: POZOR ZMĚNA MÍSTA KONÁNÍ! Seminář se bude konat v Hotelu Nové Adalbertinum, Velké náměstí 32, Hradec Králové 500 03 - 350m od původního místa konání - Krajského úřadu Královéhradeckého kraje, Pivovarské náměstí 1245, 500 03 Hradec Králové. Mapa ZDE.    

Na seminář se prosím registrujte předem, a to do 16. listopadu 2018 přes formulář ZDE. Kapacita je omezena.

Cíl semináře: Seznámení s principy otevírání nabídek v elektronické podobě a s definicí a základním využitím elektronických katalogů, s principy elektronické aukce a s možnostmi využití dynamického nákupního systému. Přednáší zástupci Ministerstva pro místní rozvoj ČR.

Více informací naleznete na webu: Eurocentra Hradec Králové

©2024 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena