TVORBA A PROPAGACE PRODUKTŮ, REALIZACE MARKETINGOVÉ KAMPANĚ V TURISTICKÉ OBLASTI PÁLAVA A LVA

Programové období: 2007-2013
Region: Jihomoravský kraj
Evropský fond: ERDF
Operační program: 11 ROP NUTS II Jihovýchod
Příjemce: ZO ČSOP ADONIS
Registrační číslo: CZ.1.11/2.2.00/02.00545
Zahájení projektu: 1. 11. 2008
Ukončení projektu: 30. 4. 2011
Téma projektu: Cestovní ruch a volnočasové aktivity

Informace o projektu

Podstata: Realizace systémových aktivit vedoucích k vytvoření, podpoře a propagaci konkurenceschopných specifických regionálních turistických produktů, společné značky, turistického informačního portálu a marketingové a informační kampaně propagující TO Pálava a LVA jako jedinečné turistické destinace.
Hlavními výstupy projektu jsou specifické regionální turistické produkty (programové balíčky služeb), společná značka turistické destinace, turistický informační portál pro návštěvníky, marketingová a informační kampaň produktů, značky a turistické destinace v letech 2009-10.
Projekt je výjimečný zrcadlovou návazností na podpořený projekt ?Mikulovsko ? profesionální partner v CR?, podporou JMK,CCRJM, měst a obcí, významným synergickým a multiplikačním efektem v destinaci (viz SP 3.3., 3.7., 3.8.)
Cílové skupiny: zahraniční a domácí turisté a 1 den.návštěvníci TO Pálava a LVA, podnikatelé, obce, obyvatelé. Realizaci projektu provede žadatel a dodavatelé vybraní ve VŘ.

Proplacené finanční prostředky

Výše dotace EU: 6 721 937,48 Kč
Veřejné zdroje ČR: 1 186 224,00 Kč
 
Celková částka: 7 908 161,00 Kč

©2024 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena