OP URBACT II je zaměřen na výměnu zkušeností mezi městy Evropské unie a přidružených států Švýcarska a Norska. V kontextu přípravy budoucího programového období 2014 - 2020 bylo Monitorovacím výborem OP URBACT II v září 2013 odsouhlaseno vyhlášení výzvy OP URBACT II, která je zaměřena na identifikaci a transfer příkladů dobré praxe v oblasti integrovaného a udržitelného rozvoje měst. V rámci této výzvy budou realizovány čtyři pilotní sítě menšího rozsahu a výstupy těchto projektů budou promítnuty do OP URBACT III.
PODMÍNKY VÝZVY A HARMONOGRAM
-
výzva je určena pouze pro města členských států EU a přidružených států Švýcarska a Norska (mohou se přihlásit města všech typů velikostí)
-
všechny přihlášky musejí být podány nejpozději do 4. 11. 2013 (14:00 hod. středoevropského času)
-
vyhodnocení přihlášek provede Monitorovací výbor OP URBACT II, který se uskuteční dne 29. 11. 2013 ve Vilniusu
-
vítězné sítě započnou implementaci projektů 1. 12. 2013 (celková doba implementace 16 měsíců)
-
všichni projektoví partneři budou pozváni na společné úvodní setkání do Paříže, které se uskuteční ve dnech 29.-31. 1. 2014
Všechny potřebné informace a relevantní dokumenty k této výzvě naleznete
zde. Kontaktní osobou je paní Melody Houk ze Sekretariátu OP URBACT II (
m.houk@urbact.eu).
JAK HLEDAT PARTNERY PRO TUTO VÝZVU?
Partnery do pilotní sítě je možné hledat buď přes
databázi, která je primárně určena pro tuto výzvu, nebo je možné zkontaktovat
národní kontaktní místo, které Vám s hledáním vhodných partnerů ochotně pomůže.