Centrum pro regionální rozvoj České republiky, státní příspěvková organizace se sídlem v Praze a zprostředkující subjekt pro programy spolufinancované EU hledá kolegu nebo kolegyni na pozici FINANČÍ ÚČETNÍ do Oddělení účetnictví a majetku na služební místo obsazované dle § 178 zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, osobou v pracovním poměru na dobu určitou. Chcete být součástí organizace, která administruje významné programy financované z EU, které pomáhají rozvoji regionů celé České republiky? Máte rádi práci s čísly, ale zároveň nechcete stereotyp? Právě takovou nabídku pro Vás máme!
Datum vystavení |
16.03.2023 |
Datum platnosti |
31.03.2023 |
Kraj |
Hlavní město Praha |
Smluvní vztah |
Pracovní poměr |
Požadované vzdělání |
střední vzdělání s maturitní zkouškou / vyšší odborné vzdělání |
Co u nás budete dělat?
- Odpovídat za realizaci a správnost svěřených účetních operací a s tím související administrativy
- Zpracovávat objednávky za celou organizaci.
- Zpracovávat a řádně evidovat účetní doklady - odpovídat za formální kontrolu doručených faktur, provádět jejich účtování a účtování všech dalších interních dokladů v oblasti celé agendy organizace včetně kontroly účetní knihy
- Zabezpečovat styk s peněžními ústavy – budete provádět úhrady veškerých závazků organizace a vyhotovovat platebních příkazy. Také budete odpovídat za včasné úhrady plateb na základě smluv.
- Vést a kontrolovat analytickou účetní evidenci – budete zajišťovat vedení evidence majetku, podílet se na inventarizaci a jejím zpracování a na zpracování uzávěrek (mezitímní, roční, mimořádná).
- Vést pokladnu a pokladní knihy.
- Zajišťovat kontrolu registrovaných smluv a objednávek organizace v Registru smluv.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
- VŠ vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu; v případě SŠ vzdělání s maturitou nutno doložit doklad o studiu na VŠ alespoň v bakalářském stupni nebo nahradit vzdělání relevantní praxí (výkon činnosti podle § 5 zákona o státní službě nebo činnosti obdobné nejméně po dobu 4 let)
- Výborná znalost podvojného účetnictví
- Znalost výkaznictví a rozpočetnictví
- Dobrá uživatelská znalost práce na PC (MS Office, MS Excel)
- Organizační a komunikační dovednosti, zodpovědnost, pečlivost, administrativní zdatnost
- Trestní bezúhonnost
Co u Vás dále oceníme?
- Praxe ve vedení účetnictví PO nebo OSS
- Základní znalost procesu administrace a kontroly projektů spolufinancovaných ze SF EU
- Možnost nástupu v květnu 2023 nebo dle dohody
A co za to získáte?
- Pracovní poměr na dobu určitou jako zástup za mateřskou/rodičovskou dovolenou státní zaměstnankyně na plný pracovní úvazek
- Flexibilní pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna, příspěvek na stravování, jazykové kurzy, MultiSport kartu nebo Fokus Passy nebo příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, pružnou pracovní dobu
- Zajímavou práci v prestižní státní organizaci pro programy EU s pracovištěm v Praze s vlastním parkovištěm
- Platové zařazení dle tabulek platných pro st. přísp. org. (příloha č. 2 k NV 304/2014 Sb.; 12. pl. tř.)
Chcete se k nám přidat? Pak zašlete Váš strukturovaný profesní životopis nejpozději
do 31.3.2023 emailem na adresu:
bozhena.laptiychuk@crr.cz (do předmětu uveďte „
finanční účetní Praha“).
Případné dotazy Vám rádi zodpovíme na tel. 225 855 286
Těšíme se na Vás!
Vícec na:
https://crr.jobs.cz/