Odborný/á referent/ka pro administraci výzev, plateb a finančních toků (IROP/OPTP2014+), oddělení finanční administrace programů EU

Ministerstvo pro místní rozvoj, oddělení finanční administrace programů EU, vyhlašuje v souladu s ustanovením § 178 zákona č. 234/2014 Sb. o státní službě, výběrové řízení na místo MMR_543: Odborný/á referent/ka pro administraci výzev, plateb a finančních toků (IROP/OPTP2014+), a to na dobu určitou v pracovním poměru dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Na služebním místě je požadavek oboru služby 1 – Finance a oboru služby 38 – Společné evropské politiky podpory a pomoci a evropské strukturální, investiční a obdobné fondy, dle nařízení vlády č. 1/2019 Sb. o oborech služby. Co nabízíme: Zajímavou a pestrou činnost v oblasti administrace výzev, vydávání řídící dokumentace a žádostí o platbu z prostředků EU (IROP a OPTP). Odměňování ve 13. platové třídě (tarifní plat od 27 980 Kč do 41 290 Kč podle délky Vaší praxe) a osobní příplatek na základě Vašeho individuálního výkonu. Benefity (mmr.cz): https://www.mmr.cz/cs/kariera/benefity. Co očekáváme: Dosažené vzdělání v magisterském studijním programu - bližší informace jsou uvedeny v oznámení o vyhlášení výběrového řízení. Předpokládaný nástup v listopadu 2022.

Datum vystavení 20.09.2022
Datum platnosti 05.10.2022
Kraj Hlavní město Praha
Smluvní vztah Pracovní poměr
Požadované vzdělání vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
Charakteristika pracovní činnosti:
  • administrace výzev;
  • vydávání řídících dokumentů a jejich kontrola;
  • administrace žádostí o platby;
  • činnosti spojené s proplácením dotací v rámci Integrovaného regionálního operačního programu
    a Operačního programu technická pomoc 2014+;
  • příprava podkladů pro refundaci a certifikaci prostředků EU;
  • komunikace se zprostředkujícími subjekty a příjemci dotací.
Požadujeme:
  • VŠ vzdělání magisterský stupeň (obor ekonomie, účetnictví a rozpočetnictví výhodou);
  • velmi dobrou znalost práce na PC (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook, Internet);
  • znalost zákona č. 218/2000 Sb.;
  • dobré organizační a komunikační schopnosti;
  • spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost;
  • praxi v oblasti strukturálních fondů (výhodou);
  • trestní bezúhonnost.
Nabízíme:
  • pracovní poměr na dobu určitou (zástup za MD/RD);
  • plný pracovní úvazek;
  • místo výkonu práce Praha;
  • 5 týdnů dovolené;
  • pružnou pracovní dobu;
  • příspěvek na stravování v podobě stravenek;
  • jazykové kurzy a další odborné vzdělávání;
  • indispoziční volno;
  • notebook, mobilní telefon;
  • osobní příplatek na základě individuálního výkonu;
  • finanční ohodnocení dle nařízení vlády č. 304/2014 Sb., ve znění pozdějších předpisů (13. platová třída);
  • předpokládaný nástup listopad 2022.
Požadované přílohy od uchazeče k výběrovému řízení:
  • strukturovaný životopis;
  • motivační dopis;
  • kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Nedoložením výše požadovaných dokumentů je důvodem k vyřazení z účasti ve výběrovém řízení.

Bližší informace poskytne paní Ing. Lucie Zonková, e-mail: Lucie.Zonkova@mmr.cz, tel: 224 861 291.

Strukturovaný životopis, motivační dopis v češtině a kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání zasílejte, prosím, do 15. října 2022 na e-mail: zamestnani@mmr.cz (do předmětu uveďte „Odborný/-á referent/-ka pro administraci výzev, plateb a finančních toků“) nebo na adresu:

Ministerstvo pro místní rozvoj
Personální odbor
Staroměstské nám. 6
110 15 Praha 1


Upozornění:
Zasláním životopisu a výše uvedených příloh uchazeč o vyhlášenou pracovní pozici uděluje souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů, pro účely příslušného výběrového řízení.
Uchazeč zároveň zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při výkonu činností na pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmu.

Připojené soubory

©2022 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena