Evaluace administrativních postupů implementační struktury OP PIK při implementaci programů podpory realizovaných formou dotace i finančními nástroji: Průběžná zpráva
Evaluace zaměřená na zhodnocení administrativních postupů uplatňovaných při řízení a implementaci dotačních programů podpory OP PIK s cílem navrhnout možnou optimalizaci těchto procesů.
Zvláštní důraz bude kladen také na zhodnocení spokojenosti žadatelů a příjemců s nastavením procesů OP PIK zaměřených na žadatele a příjemce, tj. na zhodnocení jejich jednoduchosti, nastavení a dodržování předepsaných lhůt, komunikaci se ZS a ŘO, rychlostí vyřizování požadavků, přehledností webu a zveřejňované dokumentace k jednotlivým výzvám, na jednoduchost ovládání MS, jeho přehlednost a vyhodnocení jeho funkcí z pohledu žadatelů a příjemců.
Pokud to bude relevantní, bude součástí evaluace také srovnání hlavních zjištění se zjištěními identifikovanými již v rámci srovnatelných evaluací OP PI.
Operační program | Operační program Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost |
Druh evaluace | on-going |
Tematické zaměření evaluace | finanční nástroje |
Rok ukončení | 2020 |
Programové období | 2014–2020; 2021–2027 |
Průběžná zpráva obsahuje základní analýzu procesů OP PIK. U všech procesů, které zhotovitel identifikoval, bude uvedeno:
1. Z jakého právního předpisu, metodiky, nebo jiné pro ŘO OP PIK závazné normy nutnost provedení předmětného procesu vyplývá? Budou přiřazeny nadřazené dokumenty, které buď popisují celé procesy, nebo se vyjadřují k jednotlivým částem procesu (pravidla).
2. Odpovídá skutečná realizace procesů postupům uvedeným v metodických dokumentech?
3. Jaká pozice je v personální struktuře ŘO/ZS OP PIK za provedení procesu zodpovědná? (Dodavatel nebude přiřazovat pozice k procesům, které probíhají pouze u příjemců.)