Evaluace procesů souvisejících s administrací žádostí o platbu
Evaluace procesů souvisejících s administrací žádostí o platbu včetně návrhu opatření směřujících k zvyšování jejich efektivnosti.
Operační program | Operační program Podnikání a inovace |
Druh evaluace | on-going |
Tematické zaměření evaluace | řízení a implementace |
Rok ukončení | 2014 |
Programové období | 2007–2013 |
Cílem této zakázky je zefektivnění procesů mpo při vykonávání funkce řídícího orgánu OP PI, především administrace žádostí o platbu, snížení chybovosti, pokles četnosti námitek externích subjektů (stížnosti žadatelů, nálezy auditních orgánů, připomínky ministerstva pro místní rozvoj, ministerstva financí, evropské komise, evropského účetního dvora a dalších). Dále identifikace slabých míst, analýza rizik včetně vyhodnocení významnosti dopadů na jednotlivé procesy, návrh optimalizace procesů včetně návrhu opatření zahrnující nastavení monitorovacího systému včetně reportingu.