Vyhodnocení plnění monitorovacího indikátoru "Počet vytvořených propagačních nebo marketingových produktů pro cestovní ruch" v ROP SM
Cílem této analýzy bylo sjednocení způsobu výpočtu indikátoru a případná aktualizace hodnot v informačním systému IS MONIT7+.
Operační program | ROP Střední Morava |
Druh evaluace | on-going |
Tematické zaměření evaluace | indikátory |
Rok ukončení | 2011 |
Programové období | 2007–2013 |
Cílem této analýzy bylo sjednocení způsobu výpočtu indikátoru a případná aktualizace hodnot v informačním systému IS MONIT7+. Evaluace zároveň sloužila jako podklad ke stanovení nové cílové hodnoty monitorovacího indikátoru v aktualizaci programového dokumentu ROP Střední Morava. Ještě před samotným vyhodnocením způsobu vykazování monitorovacího indikátoru žadateli bylo zhodnoceno, jak se měnila definice monitorovacího indikátoru v rámci vyhlášených výzev.