Vyhodnocení komunikačních aktivit 2018 - 2023 IROP

Hodnocení komunikačních aktivit navazuje na Vyhodnocení efektivity realizovaných komunikačních nástrojů ŘO IROP 2014-2020 (Deloitte, 2018),design je kombinací klasického evaluačního hodnocení (cíle, aktivity, výsledky, doporučení z předcházejícího hodnocení, 5U apod.)a marketingového hodnocení a metod, zejména vůči kampani React EU nebo webu IROP. Hlavními cíli hodnocení komunikačních nástrojů jsou: - vyhodnocení komunikačních aktivit v letech 2018-2023 s akcentem na zohlednění závěrů a doporučení z Vyhodnocení efektivity realizovaných komunikačních nástrojů ŘO IROP I a posouzení dodržování principů 5U; - vyhodnocení komunikační aktivity IROP 2014-2020 a IROP 2021-2027 v letech 2022 a 20231 s akcentem na podrobnější hodnocení vybraných komunikačních aktivit; poskytnutí zpětné vazby a doporučení k realizaci komunikačních aktivit Zadavateli (Řídící orgán IROP dále ŘO IROP) a Centru pro regionální rozvoj (dále Centrum), a to včetně: - přenosu pozitivně hodnocených výsledků komunikačních aktivit IROP 2014-2020 do komunikačních aktivit IROP 2021-2027; - doporučení změn komunikačních aktivit vyplývajících zejména z požadavků na nastavení aktuálního/nového programového období zohledňujících/reflektujících limity na straně Zadavatele (organizační, procesní, finanční, personální apod.).

Operační program Integrovaný regionální operační program
Druh evaluace on-going
Tematické zaměření evaluace publicita; plnění cílů
Rok ukončení 2023
Programové období 2014–2020; 2021–2027

©2024 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena