Zpětná vazba klientů OPZ_Dotazníková šetření
Opakované vyhodnocení nastavení a fungování procesů administrace přípravy, výběru a realizace projektů OPZ na základě získávání zpětné vazby od klientů OPZ, vč. měření indikátoru míry spokojenosti klientů celkově a s jednotlivými procesními oblastmi. Analýza výstupů garanty procesů na ŘO OPZ a zahrnutí jejich pohledu.
Operační program | Operační program Zaměstnanost |
Druh evaluace | on-going |
Rok ukončení | 2022 |
Programové období | 2014–2020 |
Sběr dat, vyhodnocení a interpretace prvního šetření proběhlo v první polovině roku 2017. Záverečná zpráva byla rozeslána členům PSE OPZ 23. 5. 2017. Sběr dat, vyhodnocení a interpretace druhého šetření proběhlo v první polovině roku 2018. Závěrečná zpráva byla rozeslána členům PSE OPZ 22. 5. 2018. Sběr dat, vyhodnocení a interpretace třetího šetření proběhlo v první polovině roku 2019. Závěrečná zpráva byla rozeslána členům PSE OPZ 12. 6. 2019. Vzhledem ke konzistentním výsledkům šetření za předchozí 3 roky a absenci významných změn v prostředí administrace projektů v OPZ, které by mohly vyvolat změny postojů respondentů, nebyla šetření za další roky realizována.