Marketingová strategie a propagace Šumavy

Programové období: 2007-2013
Region: Plzeňský kraj
Evropský fond: ERDF
Operační program: 14 ROP NUTS II Jihozápad
Příjemce: Mikroregion Šumava -západ
Registrační číslo: CZ.1.14/3.3.00/05.01561
Zahájení projektu: 2. 1. 2011
Ukončení projektu: 15. 6. 2012
Téma projektu: Cestovní ruch a volnočasové aktivity

Informace o projektu

Předkládaný projekt je jedinečným projektem na poli cestovního ruchu na území Šumavy. Jeho realizace se předpokládá jak v Jihočeském, tak i v Plzeňském kraji - díky spojení dvou subjektů sdružujících šumavské obce: Mikroregionu Horní Vltava - Boubínsko (Jihočeský kraj) a Mikrozegionu Šumava-západ (Plzeňský kraj).
Celkem tak bude do projektu zapojeno 23 obcí z Plzeňského a Jihočeského kraje.
Obsahem projektu je:
1. Úvodní popragační a marketingová kampaň pomocí infotabulí (interaktivních), televizní propagace (regionální TV), internetových kamer (dostupných na webu obou mikroregionů).
2. Zpracování strategických rozvojových dokumentů pro efektivní vedení dalších kampaní a marketingové působení (dlouhodobá marketingová strategie, kterou by se v budoucnu řídily aktivity dotčených obcí v oblasti marketingu a propagace).
Cílem projektu je vyšší využií potenciálu Šumavy pro cestovní ruch, se zachováním citlivého přístupu k této evropsky ojedinělé oblasti a vyšší využití ICT v CR.

Proplacené finanční prostředky

Výše dotace EU: 9 069 221,29 Kč
Veřejné zdroje ČR: 1 600 450,00 Kč
Soukromé zdroje: 1 594 319,00 Kč
 
Celková částka: 12 263 990,00 Kč

©2024 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena