Kampaň MMR k Evropským fondům bodovala v cenách EFFIE
Kampaň MMR k Evropským fondům bodovala v cenách EFFIE
9. 3. 2017
Ceny efektivity reklamních kampaní „EFFIE“ vstoupily vloni do jubilejního 20. ročníku.
V nové kategorii Kampaně veřejné správy získala první místo kampaň MMR
s názvem „Jak strukturální fondy EU mění svět okolo nás?“
Odbornou veřejností vysoce ceněnou soutěž pořádá v ČR Asociace komunikačních agentur (AKA). Kampaň, která
byla nasazena v televizi, rozhlase, na internetu a v tisku na začátku roku 2016, si kladla za cíl zejména připomenout široké
veřejnosti přínosy projektů realizovaných z evropských fondů v každodenním životě, a také upozornit na to, že je již v plném
proudu nové programové období 2014–2020.
Kampaň měla po ukončení velmi dobré výsledky: 58 % dotázaných v následném průzkumu potvrdilo, že kampaň zaznamenalo, pro 87 % dotázaných byla kampaň srozumitelná a pro 67 % taktéž atraktivní.
Celých 84 % respondentů pak uvedlo, že kampaň je motivovala k vyhledání dalších informací, přičemž hodnota benchmarku srovnatelných kampaní je na 44 %.