Auditor / Auditorka Národního plánu obnovy

Státní tajemnice v Ministerstvu financí, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o státní službě“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo FM 3707, auditor/auditorka národního plánu obnovy v odd. Audit NPO a dalších programů, v odboru Auditní orgán.

Datum vystavení 26.08.2025
Datum platnosti 09.09.2025
Kraj Hlavní město Praha
Smluvní vztah Služební poměr
Požadované vzdělání vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
  • Místo výkonu služby v Praze – Voctářova ulice
  • Služební poměr na dobu určitou do 31. prosince 2026 (14. platová třída)
  • Termín pro podávání přihlášek od 26. srpna 2025 do 9. září 2025
  • Předpokládaný termín nástupu je říjen až listopad 2025
Co bude Vaše práce?
Náplní práce na této pozici je především výkon auditu, a to jak auditu nastavení a fungování vnitřního kontrolního systému vlastníků komponent, tak audit konkrétních milníků a cílů, resp. projektů. Auditor se také podílí na reportingu vůči Evropské komisi, účastní se jednání se zástupci jednotlivých subjektů implementační struktury i se zástupci Evropské komise a poskytuje konzultační služby. Součástí práce může být i lektorská a prezentační činnost v oblasti spadající do působnosti AO.

Co je na pozici potřeba?
  • Vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
  • Znalost anglického jazyka odpovídající alespoň 2. úrovni (bez certifikátu)
  • Trestní bezúhonnost
  • Samostatnost, pečlivost, rozhodnost, zodpovědnost
Co Vám můžeme nabídnout?
  • 25 dní dovolené a 5 dní indispozičního volna (sick days),
  • home office v režimu týden z domova a týden z kanceláře,
  • až 5 dní služebního volna k individuálním studijním účelům,
  • možnost individuálního čerpání prostředků FKSP,
  • možnost využití MultiSport karty,
  • adaptační proces pro nové zaměstnance,
  • možnost umístění dětí zaměstnanců ministerstva do dětské skupiny Korunka,
  • příspěvek na stravování,
  • zvýhodněné mobilní tarify pro zaměstnance i jejich rodinné příslušníky.
K žádosti dále žadatel přiloží:
a) strukturovaný profesní životopis,
b) motivační dopis.

Žádost je možné podat v tištěné, nebo elektronické podobě.
Žádost v tištěné podobě žadatel podá:
a) prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu, Ministerstvo financí, Letenská 15, 118 10 Praha 1,
b) nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese.
Obálka obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy:
„Výběrové řízení na služební místo FM 3707“.
Žádost v elektronické podobě žadatel podá:
a) e-mailem na adresu elektronické pošty služebního úřadu podatelna@mfcr.cz,
b) nebo prostřednictvím datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: xzeaauv).

V předmětu e-mailu/datové zprávy musí být slovy uvedeno „Výběrové řízení na služební místo FM 3707“. Přílohou musí být nahrané požadované listiny (přílohy).

©2025 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena