Odborný rada - analytik/analytička velikosti podniku v Oddělení kontroly MSP (API) - Praha

Ing. Jan Piskáček, vedoucí služebního úřadu Agentura pro podnikání a inovace, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o státní službě“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo odborného rady – analytika velikosti podniku v Oddělení kontroly MSP v Sekci řízení a podpory fondů EU, se služebním působištěm v Praze.

Datum vystavení 06.09.2024
Datum platnosti 30.09.2024
Kraj Hlavní město Praha
Smluvní vztah Služební poměr
Požadované vzdělání vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu / vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oboru služby 38 - Společné evropské politiky podpory a pomoci, evropské strukturální, investiční a obdobné fondy.
 
Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:

·koordinace využívání a provozu pomocných nástrojů pro zjištění vazeb a jejich funkcionalit,

·zajišťování kontrol velikosti podniku,

·koordinace, tvorba a vytváření postupů pro metodickou podporu OPTAK z hlediska kontroly velikosti podniku,

·spolupráce s kontrolními orgány zabývajícími se kontrolou poskytování podpory v programech fondů EU (OPTAK),

·zodpovědnost za vedení a systémovost dokumentace (i v elektronické podobě) v souladu s příslušnými interními předpisy a manuály,

·vytváření a správa souvisejících pomocných nástrojů pro kontrolu velikosti podniku,

·účast na monitorovacích návštěvách u vybraných projektů,

·zajišťování školení v oblasti kontroly velikosti podniku pro žadatele/příjemce a interní pracovníky,

·zodpovědnost za soulad metodiky OPTAK se závaznými postupy, legislativou, závaznými nařízeními a metodikou řídícího orgánu v oblasti kontroly velikosti podniku,

·zpracovávání odborného stanoviska, informací, připomínek a účast na pracovních jednání v rozsahu svého pracovního zařazení.

2.         Údaje o složkách platu

Zveřejnění uvedených údajů o složkách platu nepředstavuje veřejný příslib.
Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 12. platové třídy.
 
2.1 Platový tarif
Státnímu zaměstnanci přísluší platový tarif od 27 650 Kč do 40 740 Kč Kč.
Státní zaměstnanec se zařadí do platového stupně podle započitatelné praxe a míry jejího zápočtu podle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „nařízení vlády č. 304/2014 Sb.).
2.2 Osobní příplatek
Rozpětí od 1000 Kč do 10 010 Kč.
Osobní příplatek je nenároková složka platu, kterou lze ocenit státního zaměstnance za jeho znalosti, dovednosti, a především za jeho výkonnost. V závislosti na výsledku jeho služebního hodnocení tedy státnímu zaměstnanci přísluší osobní příplatek v rozmezí od 0 Kč do částky odpovídající 100 % platového tarifu nejvyššího platového stupně v platové třídě, do které je zařazeno služební místo, na kterém státní zaměstnanec vykonává službu.
2.3 Odměny
Státnímu zaměstnanci, který splnil mimořádné nebo zvlášť významné služební úkoly nebo který dobrovolně převzal splnění naléhavých služebních úkolů za nepřítomného státního zaměstnance, lze poskytnout odměnu a státnímu zaměstnanci, který se bezprostředně nebo významně podílel na splnění předem stanoveného mimořádně náročného služebního úkolu, jež je z hlediska působnosti služebního úřadu zvlášť významné, lze poskytnout cílovou odměnu.


3.         Údaje o podmínkách výkonu služby

Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou po dobu nepřítomnosti a čerpání MD a RD státní zaměstnankyně.
Služební místo je hrazeno z jiných zdrojů než ze státního rozpočtu.
Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je 1. listopadu 2024.
Délka stanovené týdenní služební doby je 40 hodin.
Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra https://www.mvcr.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3-2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-text.aspx.
 

4.         Podání žádosti

Posuzovány budou žádosti[1] o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 30. září 2024 tj. v této lhůtě
  • doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Agentura pro podnikání a inovace, Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1,
  • podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
  • podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu nabor@agentura-api.org, nebo
  • podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky nntwcis.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo odborného rady – analytika velikosti podniku v Oddělení kontroly MSP“.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.

5.         Podmínky účasti ve výběrovém řízení
Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem o státní službě může zúčastnit žadatel, který:
a) je státním občanem České republiky[2], občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru [§ 25 odst. 1 písm. a) zákona o státní službě],
b)     dosáhl věku 18 let [§ 25 odst. 1 písm. b) zákona o státní službě],
c)      je plně svéprávný [§ 25 odst. 1 písm. c) zákona o státní službě][3],
d)     je bezúhonný [§ 25 odst. 1 písm. d) zákona o státní službě][4],
e)     dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo [§ 25 odst. 1 písm. e) zákona o státní službě], tj. vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském nebo magisterském studijním programu [5],
f)      má potřebnou zdravotní způsobilost [§ 25 odst. 1 písm. f) zákona o státní službě][6],
g)     má potřebnou znalost českého jazyka, není-li státním občanem České republiky [§ 25 odst. 1 písm. g) zákona o státní službě][7].

6.                                   Další povinné přílohy

K žádosti dále žadatel přiloží:
  • strukturovaný profesní životopis[8]
     
 

7.         Údaje o pohovoru a písemné zkoušce

Se žadateli, jejichž žádost nebyla vyřazena, provede výběrová komise pohovor.
 
Organizace výběrového řízení
 
Výběrové řízení na obsazení služebního místa bude probíhat formou ústního pohovoru, který bude hodnocen dle podmínek stanovených v Jednacím řádu výběrové komise.
Ústní pohovor bude při konání výběrového řízení veden s každým uchazečem, u kterého nedojde k vyřazení žádosti podle § 27 odst. 2 zákona o státní službě.
 
Ústní pohovor bude zaměřen na základní znalosti o Agentuře pro podnikání a inovace, zřízené zákonem č. 149/2016 Sb., a dále na všeobecné znalosti v oblasti definice malých a středních podniků (MSP). Konkrétně tedy půjde o prokázání znalostí žadatele v oboru služby: 38. Společné evropské politiky podpory a pomoci, evropské strukturální, investiční a obdobné fondy.  
 
Kontaktní osoba:
 
Mgr. Jitka Rydvalová, Oddělení právní a personální, tel. 601 157 561 – volat v čase od 8:00 – 16:00 hod., nabor@agentura-api.org
 
 
Za Agenturu pro podnikání a inovace podepisuje Ing. Petr Müller, zástupce vedoucího služebního úřadu.

Poučení služebního orgánu

Poučení o doručování ve výběrovém řízení podle § 24 odst. 11 zákona o státní službě:
V průběhu výběrového řízení se doručuje žadateli do datové schránky nebo na elektronickou adresu pro doručování (e-mail), pokud žadatel nemá datovou schránku zřízenu. Pokud žadatel v žádosti elektronickou adresu pro doručování neuvede a nemá zřízenu datovou schránku, bude jeho žádost vyřazena.
Dokument doručovaný žadateli ve výběrovém řízení na elektronickou adresu je doručen pátým dnem ode dne, kdy byl odeslán, pokud se datová zpráva nevrátila jako nedoručitelná. Pokud nebude možno dokument doručit, protože se datová zpráva vrátí jako nedoručitelná, učiní se neprodleně další pokus o doručení; bude-li i další pokus o doručení neúspěšný, doručí se dokument jiným vhodným způsobem. V takovém případě pak bude platit, že dokument bude doručen pátým dnem ode dne, kdy byl odeslán.
V případě doručování do datové schránky platí, že nepřihlásí-li se do datové schránky osoba, která má s ohledem na rozsah svého oprávnění přístup k dodané písemnosti, ve lhůtě 5 dnů ode dne, kdy byla písemnost dodána do datové schránky, je písemnost doručena pátým dnem ode dne, kdy byla odeslána.
 
Poučení o možnosti provedení pohovoru v náhradním termínu podle § 27 odst. 5 zákona o státní službě:
Výběrová komise může provést s žadatelem pohovor v náhradním termínu na jeho požádání, pokud provedení pohovoru v náhradním termínu nebrání řádnému plnění úkolů služebního úřadu.
 
Příloha oznámení o vyhlášení výběrového řízení:
  • Žádost o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo státního zaměstnance
 
[1]     Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto oznámení.
[2]     Splnění tohoto předpokladu se podle § 26 odst. 1 věta první zákona o státní službě dokládá příslušnými listinami, tj. průkazem totožnosti nebo osvědčením o státním občanství. Při podání žádosti lze podle § 26 odst. 2 zákona o státní službě doložit pouze písemné čestné prohlášení o státním občanství (je již zahrnuto ve formuláři žádosti, kde stačí doplnit příslušnou kolonku); uvedenou listinu je žadatel v takovém případě povinen doložit následně, nejpozději před konáním pohovoru.
[3]     Splnění tohoto předpokladu se podle § 26 odst. 1 věta šestá zákona o státní službě dokládá písemným čestným prohlášením. Toto prohlášení je součástí formuláře žádosti.
[4]     Splnění tohoto předpokladu se podle § 26 odst. 1 věta druhá zákona o státní službě dokládá výpisem z evidence Rejstříku trestů, který nesmí být starší než 3 měsíce. Pokud žadatel do žádosti poskytne údaje nutné k obstarání výpisu z evidence Rejstříku trestů, není již povinen výpis z evidence Rejstříku trestů doložit, neboť si ho služební orgán vyžádá na základě poskytnutých údajů přímo od Rejstříku trestů. Rozsah údajů nutných pro obstarání výpisu z evidence Rejstříku trestů je uveden ve formuláři žádosti.
Není-li žadatel státním občanem České republiky, je povinen doložit bezúhonnost obdobným dokladem o bezúhonnosti. Podle § 26 odst. 1 zákona o státní službě jde o doklad obdobný výpisu z evidence Rejstříku trestů, který nesmí být starší než 3 měsíce, osvědčující bezúhonnost, vydaný státem, jehož je žadatel státním občanem, jakož i státy, v nichž žadatel pobýval v posledních 3 letech nepřetržitě po dobu delší než 6 měsíců (dále jen „domovský stát“), a doložený úředním překladem do českého jazyka; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost písemným čestným prohlášením.
[5]     Splnění tohoto předpokladu se podle § 26 odst. 1 věta první zákona o státní službě dokládá příslušnými listinami, tj. originálem nebo úředně ověřenou kopií dokladu o dosaženém vzdělání (vysokoškolského diplomu). Při podání žádosti lze podle § 26 odst. 2 zákona o státní službě doložit pouze písemné čestné prohlášení o dosaženém vzdělání. Písemné čestné prohlášení o dosaženém vzdělání je zahrnuto ve formuláři žádosti; uvedenou listinu lze v takovém případě doložit následně, nejpozději před konáním pohovoru.
[6]     Splnění tohoto předpokladu se podle § 26 odst. 3 zákona o státní službě dokládá písemným čestným prohlášením, které je zahrnuto ve formuláři žádosti. U nejvhodnějšího žadatele vybraného podle § 28 odst. 2 nebo 3 zákona o státní službě služební orgán ověří splnění tohoto předpokladu zajištěním vstupní lékařské prohlídky podle zákona o specifických lékařských službách.
[7]     Splnění předpokladu podle § 25 odst. 1 písm. g) se dokládá písemným čestným prohlášením. Výběrová komise podle § 27 odst. 3 nebo bezprostředně nadřízený představený podle § 28a ověří splnění tohoto předpokladu při pohovoru.
[8]     V životopisu žadatel uvede údaje o své dosavadní praxi a o znalostech a dovednostech týkajících se služebního místa, jehož se výběrové řízení týká. Nedoložení životopisu je jedním z důvodů pro vyřazení žádosti.

©2024 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena