Právník/právnička v oddělení koordinace a podpory kontrol v odboru kontroly operačních programů MŠMT (OP JAK)

Jste komunikativní, máte smysl pro detail, jste konstruktivní? MŠMT hledá do svého týmu kolegu/kolegyni na služební místo právník/právnička do oddělení koordinace a podpory kontrol. Pokud máte zájem o detailnější informace, neváhejte nás kontaktovat!

Datum vystavení 05.03.2025
Datum platnosti 19.03.2025
Kraj Hlavní město Praha
Smluvní vztah Služební poměr
Požadované vzdělání vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu

Pracoviště: Českomoravská 2420/15, Praha 9 

Platová třída:
 14.

Platové ohodnocení:    

  • platový tarif 36.240 Kč až 52.930 Kč v závislosti na počtu let praxe
  • osobní příplatek v závislosti na kvalitě výkonu práce

Obor/y státní služby: 

  • 22 – Legislativa a právní činnost
  • 38 – Společné evropské politiky podpory a pomoci a evropské strukturální, investiční a obdobné fondy

Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání magisterského stupně v oboru právo a právní věda

Další požadavky:

  • znalost anglického jazyka na úrovni min. A2

Předpokládaný nástup: 1. 4. 2025 nebo dle dohody

Žádosti doručte do: 19. 3. 2025

Charakteristika vykonávaných činností:

  • právní poradenství a metodická činnost v oblasti výkladu zákona č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád), ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů, a případně dalších zákonů majících přímou souvislost s výkonem veřejnosprávních kontrol;
  • právní poradenství a metodická činnost v rámci určeného služebního útvaru, zejména se zaměřením na oblast veřejných zakázek, správního práva, zákona o registru smluv a zákona o střetu zájmů;
  • participace na výkonu veřejnosprávních kontrol z hlediska ověřování veřejných zakázek, střetu zájmů a možných indikátorů podvodu a s tím související spolupráce s garanty kontrol napříč odborem kontroly operačních programů;
  • práce s monitorovacími systémy a aplikacemi (MS2021+ a MS2014+, CRIBIS, Arachne, ASPI);
  • vedení interní evidence a zpracování podkladů a výstupů k řešení podnětů ke kontrolám
    a k požadavkům relevantních orgánů;
  • zpracování odborných stanovisek, informací a připomínek v rozsahu svého pracovního zařazení;
  • samostatná práce koncepčního typu zahrnující analytické činnosti a dohled nad aktuálností postupů a metodik týkajících se realizace veřejnosprávních kontrol a spolupráce při jejich změnách.

 Výhody na straně žadatele:

  • velmi dobrá znalost MS Office (Word, PowerPoint, Outlook, Excel);
  • vysoké pracovní nasazení;
  • velmi dobré organizační a komunikační schopnosti;
  • ochota a schopnost rychle se učit novým věcem;
  • zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, flexibilita.

Více informací o poskytovaných benefitech naleznete zde.

Bližší informace o zpracování osobních údajů správcem naleznete zde.

Více informací o místě a o způsobu přihlášení do výběrového řízení naleznete v níže přiloženém Oznámení o vyhlášení výběrového řízení.

Oznámení o vyhlášení VŘ SP na SM - operační programy.pdf

Žádost o přijetí do služebního poměru řadový.docx

Budeme se těšit na případnou spolupráci.

Vyvěšeno na úřední desce: 5. 3. 2025

Odstraněno z úřední desky: 20. 3. 2025

Kontaktní osoby:

Administrátorka výběrového řízení, Mgr. Vladimíra Molčáková,
e-mail: vladimira.molcakova@msmt.gov.cz, tel.: + 420 773 850 680

nebo

Vedoucí oddělení koordinace a podpory kontrol, Mgr. Michaela Štovčíková,
e-mail: michaela.stovcikova@msmt.gov.cz, tel.: +420 724 129 805

©2025 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena