Čeká Tě kreativní práce na zajímavém projektu od jeho navržení (analýzy potřeb v oblasti podnikání, návrh cílů a aktivit, identifikace zdrojů atp.) přes vytvoření projektové dokumentace až po úspěšné předání k realizaci projektovým týmem. Zaměření projektu se úzce dotýká podpory výrobních podniků mimo jiné ze sektorů zdravotnictví a letectví v oblasti certifikací a uvádění jejich produktů na trh. Jedná se o přímé zapojení osoby do administrativně organizačních činností na podporu implementace Národního plánu obnovy
Koho hledáme?
Týmového hráče a dobrého organizátora s analytickým a kritickým myšlením, který nám pomůže s přípravou a dohledem nad realizací projektů a identifikací nových projektových možností. Protože budeš projekty často tvořit úplně od začátku, rozhodně využiješ svou kreativitu a myšlení out of the box. Překážkou by pro Tebe neměly být ani administrativní činnosti nebo pravidelný reporting výsledků práce.
Datum vystavení |
20.09.2024 |
Datum platnosti |
31.12.2024 |
Smluvní vztah |
Pracovní poměr |
Požadované vzdělání |
vyšší odborné vzdělání / vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu |
Co budeš mít na starosti?
- zajištění řízení chodu komponenty/subkomponenty (včetně agendy vnitřní metodiky a metodického vedení příjemců), koordinace a vypracování základních metodických dokumentů (implementační manuál a pravidla pro žadatele a příjemce) a jejich potřebná aktualizace na základě změn relevantního vývoje legislativy EU a ČR (např. metodik),
- příprava výzvy pro předkládání žádostí o podporu v souladu s metodickými dokumenty a celkovou finanční a věcnou podstatou komponenty/subkomponenty, zajištění jejího vyhlášení a zveřejnění, případně její aktualizace v souladu s relevantním legislativním rámcem, metodikou DU NPO a řídící dokumentací ONPO MMR (metodik),
- správa agendy milníků, cílů a indikátorů a indikátorové soustavy za NPO MMR, správa uživatelských práv, rolí a kompetencí v MS, zajištění vkládání dat pro vyhlášení výzvy do MS, metodická podpora, konzultace a poradenství v oblasti MS (např. administrátor MS),
- zajištění administrace projektů v souladu s řídící dokumentací (implementační manuál, pravidla pro příjemce a další) včetně vyhodnocení kritérií pro hodnocení a výběr projektů (např. projektový manažer),
- koordinace plánování a finanční řízení na základě disponibilní alokace pro komponentu/subkomponentu včetně povinného výkaznictví a zpráv ve vztahu k orgánům NPO, EU, auditnímu orgánu apod., zajištění vypracování pravidel a postupů finančního řízení, příprava podkladů pro žádost o platbu za komponentu/subkomponentu pro ONPO MMR (např. finanční manažer komponenty/subkomponenty),
- výkon auditní činnosti a zpracování shrnutí auditů jako nedílné součásti každé souhrnné žádosti o výplatu finančních prostředků
- administrativní činnosti spojené s řízením projektu/komponenty či organizace (např. příprava dokumentů před zaúčtováním, skenování/kopírování účetních a jiných dokladů) a s plněním povinností archivace dokumentů k projektu/komponenty; (např. administrátor výzvy),
- zpracování zpráv o realizaci projektu/komponenty (a žádostí o platbu (tj. příprava podkladů pro tyto zprávy a žádosti a také vyplnění předepsaných formulářů zprávy a žádosti a zajištění jejich podání MPO DU), včetně jejich doplnění a náprav jejich nedostatků; (např. projektový manažer, programový manažer),
- spolupráce s poskytovatelem podpory i všemi dalšími orgány oprávněnými ke kontrole/ověřování realizace projektu/komponenty ve věci kontrol/ověřování projektu; (např. kontrolor),
- administrativní činnosti spojené s organizačním zabezpečením aktivit projektu (např. rezervace prostor pro vzdělávací akci, komunikace s lektory, registrace účastníků akce probíhající před danou akcí, zajištění auditní stopy o akci, příprava prezenčních listin a pozvánek pro účastníky akce); (např. organizační pracovník),
- administrativní činnosti spojené s výběrem dodavatele pro projekt, včetně uzavření smlouvy s dodavatelem / vyhotovení objednávky (týká se přímých nákupů bez realizace zadávacích řízení a také realizace zadávacích řízení); (např. administrátor veřejných zakázek).
Bez čeho se neobejdeš?
- dobré znalosti projektového managementu
- logického myšlení a schopnosti práce s textem na vysoké úrovni
- schopnosti komunikovat na všech úrovních
- samostatnosti, pečlivosti, systematičnosti a proaktivity
- angličtiny alespoň na úrovni B2 – nemělo by pro Tebe být problémem vyjadřovat se plynule, vést jednání i prezentovat před lidmi
- vysokoškolského vzdělání, příp. adekvátní praxe v oboru
- řidičského průkazu skupiny B
- znalosti práce v Microsoft Office
Co Ti přinese body navíc?
- obecná orientace v sektorech zdravotnictví, letectví a dalších strategických inovativních
- technologiích
- zkušenost s přípravou a realizací projektů financovaných z různých zdrojů (např. ESF)
- zkušenost s tvorbou metodických dokumentů
- zkušenost s ekonomickou stránkou projektů (tvorba rozpočtů, finanční reporting atd.)
- znalost procesů v rámci evropských dotačních programů
- zkušenost s realizací H2020 projektů
Co ti na oplátku nabízíme?
- naplňující práci v inovačním prostředí a v týmu nadšených kolegů
- pracovní poměr na dobu určitou s předpokladem navazující dlouhodobé
- spolupráce
- možnost občasné práce z domova a částečně pružnou pracovní dobu
- možnosti dalšího rozvoje – ať už prostřednictvím každodenní praxe, účasti na
- startupových akcích nebo dalšího vzdělávání (jazykové kurzy, odborné semináře, měkké dovednosti apod.)
- na dovolené budeš odpočívat 5 týdnů, k dispozici budeš mít také 4 sick days
- zpříjemníme Ti práci i volný čas dalšími benefity (příspěvek na stravování, kulturní
- akce a sportovní aktivity, program MultiSport Benefit až 500Kč/měs. atd.)
- možnosti dalšího rozvoje – ať už prostřednictvím každodenní praxe, nebo dalšího
- vzdělávání (jazykové kurzy, odborné semináře, měkké dovednosti apod.)
Další informace:
- nástup ideálně ihned, popř. dle dohody
- místo výkonu práce Praha/CŘ
- nabízíme vám plný úvazek a pracovní poměr spolu uzavřeme na dobu určitou s možností dlouhodobé spolupráce
- přihlášky s zasílejte s profesním životopisem a průvodním dopisem
- přijímací řízení je dvoukolové. První kolo bude zahrnovat posouzení vhodnosti uchazeče na základě předložených dokumentů, osobního rozhovoru se zástupcem odboru interních projektů a zástupce HR. Přijímací řízení může být ukončeno předčasně, ihned po výběru vhodného uchazeče. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo vyhlášené přijímací řízení kdykoliv zrušit, či nevybrat žádného z přihlášených uchazečů
- v případě bližších informací či detailů k jednotlivým podmínkám kontaktujte HR oddělen
- inzerce je určena pro ženy i muže. Je-li v inzerátu někde uveden konkrétní rod, jedná se čistě o stylistickou volbu inzerenta, která nevyjadřuje žádnou genderovou podmínku, ani diskriminační postoj inzerenta vůči uchazečkám či uchazečům o volnou pozici
Specifické Informace k projektu:
- služební místo je hrazeno z prostředků NPO (subkomponenta 4.1.4 Zefektivnění a posílení implementace NPO v gesci MMR).
- více informací k nalezení Národní plán obnovy_CzechInvest
- o podmínkách a podrobnostech jednotlivých výzev vás budeme informovat jak na našich webových stránkách, tak na stránkách>www.planobnovycr.cz.