Projektový manažer/ka pro Národní plán obnovy

Čeká Tě kreativní práce na zajímavém projektu od jeho navržení (analýzy potřeb v oblasti podnikání, návrh cílů a aktivit, identifikace zdrojů atp.) přes vytvoření projektové dokumentace až po úspěšné předání k realizaci projektovým týmem. Zaměření projektu se úzce dotýká podpory výrobních podniků mimo jiné ze sektorů zdravotnictví a letectví v oblasti certifikací a uvádění jejich produktů na trh. Jedná se o přímé zapojení osoby do administrativně organizačních činností na podporu implementace Národního plánu obnovy Koho hledáme? Týmového hráče a dobrého organizátora s analytickým a kritickým myšlením, který nám pomůže s přípravou a dohledem nad realizací projektů a identifikací nových projektových možností. Protože budeš projekty často tvořit úplně od začátku, rozhodně využiješ svou kreativitu a myšlení out of the box. Překážkou by pro Tebe neměly být ani administrativní činnosti nebo pravidelný reporting výsledků práce.

Datum vystavení 20.09.2024
Datum platnosti 31.12.2024
Smluvní vztah Pracovní poměr
Požadované vzdělání vyšší odborné vzdělání / vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu

Co budeš mít na starosti?

  • zajištění řízení chodu komponenty/subkomponenty (včetně agendy vnitřní metodiky a metodického vedení příjemců), koordinace a vypracování základních metodických dokumentů (implementační manuál a pravidla pro žadatele a příjemce) a jejich potřebná aktualizace na základě změn relevantního vývoje legislativy EU a ČR (např. metodik),
  • příprava výzvy pro předkládání žádostí o podporu v souladu s metodickými dokumenty a celkovou finanční a věcnou podstatou komponenty/subkomponenty, zajištění jejího vyhlášení a zveřejnění, případně její aktualizace v souladu s relevantním legislativním rámcem, metodikou DU NPO a řídící dokumentací ONPO MMR (metodik),
  • správa agendy milníků, cílů a indikátorů a indikátorové soustavy za NPO MMR, správa uživatelských práv, rolí a kompetencí v MS, zajištění vkládání dat pro vyhlášení výzvy do MS, metodická podpora, konzultace a poradenství v oblasti MS (např. administrátor MS),
  • zajištění administrace projektů v souladu s řídící dokumentací (implementační manuál, pravidla pro příjemce a další) včetně vyhodnocení kritérií pro hodnocení a výběr projektů (např. projektový manažer),
  • koordinace plánování a finanční řízení na základě disponibilní alokace pro komponentu/subkomponentu včetně povinného výkaznictví a zpráv ve vztahu k orgánům NPO, EU, auditnímu orgánu apod., zajištění vypracování pravidel a postupů finančního řízení, příprava podkladů pro žádost o platbu za komponentu/subkomponentu pro ONPO MMR (např. finanční manažer komponenty/subkomponenty),
  • výkon auditní činnosti a zpracování shrnutí auditů jako nedílné součásti každé souhrnné žádosti o výplatu finančních prostředků
  • administrativní činnosti spojené s řízením projektu/komponenty či organizace (např. příprava dokumentů před zaúčtováním, skenování/kopírování účetních a jiných dokladů) a s plněním povinností archivace dokumentů k projektu/komponenty; (např. administrátor výzvy),
  • zpracování zpráv o realizaci projektu/komponenty (a žádostí o platbu (tj. příprava podkladů pro tyto zprávy a žádosti a také vyplnění předepsaných formulářů zprávy a žádosti a zajištění jejich podání MPO DU), včetně jejich doplnění a náprav jejich nedostatků; (např. projektový manažer, programový manažer),
  • spolupráce s poskytovatelem podpory i všemi dalšími orgány oprávněnými ke kontrole/ověřování realizace projektu/komponenty ve věci kontrol/ověřování projektu; (např. kontrolor),
  • administrativní činnosti spojené s organizačním zabezpečením aktivit projektu (např. rezervace prostor pro vzdělávací akci, komunikace s lektory, registrace účastníků akce probíhající před danou akcí, zajištění auditní stopy o akci, příprava prezenčních listin a pozvánek pro účastníky akce); (např. organizační pracovník),
  • administrativní činnosti spojené s výběrem dodavatele pro projekt, včetně uzavření smlouvy s dodavatelem / vyhotovení objednávky (týká se přímých nákupů bez realizace zadávacích řízení a také realizace zadávacích řízení); (např. administrátor veřejných zakázek).

Bez čeho se neobejdeš?

  • dobré znalosti projektového managementu
  • logického myšlení a schopnosti práce s textem na vysoké úrovni
  • schopnosti komunikovat na všech úrovních
  • samostatnosti, pečlivosti, systematičnosti a proaktivity
  • angličtiny alespoň na úrovni B2 – nemělo by pro Tebe být problémem vyjadřovat se plynule, vést jednání i prezentovat před lidmi
  • vysokoškolského vzdělání, příp. adekvátní praxe v oboru
  • řidičského průkazu skupiny B
  • znalosti práce v Microsoft Office

Co Ti přinese body navíc?

  • obecná orientace v sektorech zdravotnictví, letectví a dalších strategických inovativních
  • technologiích
  • zkušenost s přípravou a realizací projektů financovaných z různých zdrojů (např. ESF)
  • zkušenost s tvorbou metodických dokumentů
  • zkušenost s ekonomickou stránkou projektů (tvorba rozpočtů, finanční reporting atd.)
  • znalost procesů v rámci evropských dotačních programů
  • zkušenost s realizací H2020 projektů

Co ti na oplátku nabízíme?

  • naplňující práci v inovačním prostředí a v týmu nadšených kolegů
  • pracovní poměr na dobu určitou s předpokladem navazující dlouhodobé
  • spolupráce
  • možnost občasné práce z domova a částečně pružnou pracovní dobu
  • možnosti dalšího rozvoje – ať už prostřednictvím každodenní praxe, účasti na
  • startupových akcích nebo dalšího vzdělávání (jazykové kurzy, odborné semináře, měkké dovednosti apod.)
  • na dovolené budeš odpočívat 5 týdnů, k dispozici budeš mít také 4 sick days
  • zpříjemníme Ti práci i volný čas dalšími benefity (příspěvek na stravování, kulturní
  • akce a sportovní aktivity, program MultiSport Benefit až 500Kč/měs. atd.)
  • možnosti dalšího rozvoje – ať už prostřednictvím každodenní praxe, nebo dalšího
  • vzdělávání (jazykové kurzy, odborné semináře, měkké dovednosti apod.)

Další informace:

  • nástup ideálně ihned, popř. dle dohody
  • místo výkonu práce Praha/CŘ
  • nabízíme vám plný úvazek a pracovní poměr spolu uzavřeme na dobu určitou s možností dlouhodobé spolupráce
  • přihlášky s zasílejte s profesním životopisem a průvodním dopisem
  • přijímací řízení je dvoukolové. První kolo bude zahrnovat posouzení vhodnosti uchazeče na základě předložených dokumentů, osobního rozhovoru se zástupcem odboru interních projektů a zástupce HR. Přijímací řízení může být ukončeno předčasně, ihned po výběru vhodného uchazeče. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo vyhlášené přijímací řízení kdykoliv zrušit, či nevybrat žádného z přihlášených uchazečů
  • v případě bližších informací či detailů k jednotlivým podmínkám kontaktujte HR oddělen
  • inzerce je určena pro ženy i muže. Je-li v inzerátu někde uveden konkrétní rod, jedná se čistě o stylistickou volbu inzerenta, která nevyjadřuje žádnou genderovou podmínku, ani diskriminační postoj inzerenta vůči uchazečkám či uchazečům o volnou pozici

Specifické Informace k projektu:

  • služební místo je hrazeno z prostředků NPO (subkomponenta 4.1.4 Zefektivnění a posílení implementace NPO v gesci MMR).
  • více informací k nalezení Národní plán obnovy_CzechInvest
  • o podmínkách a podrobnostech jednotlivých výzev vás budeme informovat jak na našich webových stránkách, tak na stránkách>www.planobnovycr.cz.

©2024 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena