Optimalizace trati Benešov u Prahy - Strančice
Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Středočeský kraj |
Evropský fond: |
FS |
Operační program: |
1 OP Doprava |
Příjemce: |
Správa železniční dopravní cesty, státní organizace |
Registrační číslo: |
CZ.1.01/1.1.00/06.0019 |
Zahájení projektu: |
6. 10. 2006 |
Ukončení projektu: |
31. 8. 2010 |
Téma projektu: |
Doprava |
Informace o projektu
Délka rekonstruovaného úseku je 23,95 km. Stávající rychlost pro klasické soupravy je 80 km/h. Zřízení koleje - nové UIC 60 s bezpodkladnicovým upevněním v délce 46 921 m, užité S 49 s tuhým upevněním v délce 5 965 m. Výhybky - 30 ks nových UIC 60 na betonových pražcích, 26 ks nových výhybek S 49 (přednostně utité). Úprava úrovňových přejezdů - rekonstrukce 3, zrušení 0. Sanace železničního spodku - celkem 53 km. Nástupiště ostrovní ve stanici - nové 4, rekonstrukce 1. Nástupiště vnější na zastávce -1 rekonstruované. Železniční mosty a podchody - nové 5, rekonstruované 41, lávka pro pěší 1, návěstní krakorce 1, návěstní lávky 2, propustky 41, zárubní zdi 12, opěrné zdi 4, silniční nadjezd 1. Protihlukové zdi v délce 17,842 m. Staniční zabezpečovací zařízení - elektronická stavědla 3. Traťové zabezpečovací zařízení - elektronický autoblok v celé délce stavby, automatické hradlo 3 + 1 traťové úseky. Přejezdové zabezpečovací zařízení - 8 upravených na přípojných tratích, 2 upravované na hlavní trati. Sdělovací zařízení - dálkové ovládání sigalizačního zařízení 23,95 km. Výstavba TV - celková délka dvoukolejné trati je 60,7 km. Silnoproudá technologie - rekonstrukce 1 objektu trakční tranformovny a měnírny.
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
2 566 814 782,94 Kč |
|
Veřejné zdroje ČR:
|
1 108 895 594,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
3 675 710 377,00 Kč |