Jihozápadní Morava - jedinečná turistická destinace
Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Kraj Vysočina |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
11 ROP NUTS II Jihovýchod |
Příjemce: |
AKCIOVÝ PIVOVAR DALEŠICE, a.s. |
Registrační číslo: |
CZ.1.11/2.2.00/06.00984 |
Zahájení projektu: |
1. 7. 2010 |
Ukončení projektu: |
1. 3. 2012 |
Téma projektu: |
Cestovní ruch a volnočasové aktivity
|
Informace o projektu
Předkládaný projekt si klade za cíl prostřednictvím aktivní propagační kampaně oslovit, přilákat a udržet návštěvníky v regionu jihozápadní Moravy. Propagační kampaň má dvě osy, které odpovídají dvěma cílovým skupinám, na které se projekt zaměřuje. První z nich představují potenciální návštěvníci regionu, kteří budou na jeho atraktivity upozorněni skrze velkoplošné billboardy a kampaní v MHD v Brně a Jihlavě. Druhou cílovou skupinu tvoří turisté, kteří již do regionu jihozápadní Moravy zavítali, a tito budou motivováni k návštěvě dalších míst regionu prostřednictvím společné kampaně 9 subjektů zapojených do projektu. Žadatel vytvořil síť těchto subjektů (zámků, IC, muzeí), kterou bude dále koordinovat a jejímž účelem bude vzájemná propagace pomocí propagačních plakátů a letáků ve formě zajímavých mapek regionu. Letáky (mapky) dostane návštěvník ke vstupence do zapojeného subjektu, což dokládá aktivní přístup k propagaci.
Projekt bude trvat po dvě turistické sezóny, celkem 24 měsíců.
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
720 088,38 Kč |
|
Veřejné zdroje ČR:
|
127 074,00 Kč |
|
Soukromé zdroje: |
564 775,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
1 411 937,00 Kč |