Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Jihomoravský kraj |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
11 ROP NUTS II Jihovýchod |
Příjemce: |
Muzeum města Brna, příspěvková organizace |
Registrační číslo: |
CZ.1.11/2.2.00/06.01002 |
Zahájení projektu: |
1. 2. 2011 |
Ukončení projektu: |
30. 11. 2013 |
Téma projektu: |
Cestovní ruch a volnočasové aktivity
|
Informace o projektu
Projekt se zaměřuje na propagaci významné turistické památky v centru moravské metropole Brna. Hlavním cílem projektu je zviditelnit hrad Špilberk a dostat ho více do povědomí obyvatel a domácích i zahraničních návštěvníků. Pevnost a hrad Špilberk je ve správě příspěvkové organizace Muzeum města Brna (dále jen MuMB). MuMB organizuje kulturní život v Brně, pořádá vlastní výstavy, spolupracuje na celoměstských akcích, kromě Špilberku má ve správě vilu Tugendhat a Měnínskou bránu. Současná propagace hradu je nedostatečná, protože většina turistů nemá ponětí o výstavách a expozicích, které se uvnitř Špilberku nachází. Projekt by měl zvýšit informovanost o této nabídce, akcích a doprovodných programech, které na Špilberku probíhají. Výstupem projektu bude vytvoření propagačních materiálů, venkovní a mediální reklamy, redesign internetových stránek.
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
2 946 269,23 Kč |
|
Veřejné zdroje ČR:
|
635 244,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
3 581 513,00 Kč |