TVORBA A PROPAGACE PRODUKTŮ, REALIZACE MARKETINGOVÉ KAMPANĚ V TURISTICKÉ OBLASTI PÁLAVA A LVA
Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Jihomoravský kraj |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
11 ROP NUTS II Jihovýchod |
Příjemce: |
ZO ČSOP ADONIS |
Registrační číslo: |
CZ.1.11/2.2.00/02.00545 |
Zahájení projektu: |
1. 11. 2008 |
Ukončení projektu: |
30. 4. 2011 |
Téma projektu: |
Cestovní ruch a volnočasové aktivity
|
Informace o projektu
Podstata: Realizace systémových aktivit vedoucích k vytvoření, podpoře a propagaci konkurenceschopných specifických regionálních turistických produktů, společné značky, turistického informačního portálu a marketingové a informační kampaně propagující TO Pálava a LVA jako jedinečné turistické destinace.
Hlavními výstupy projektu jsou specifické regionální turistické produkty (programové balíčky služeb), společná značka turistické destinace, turistický informační portál pro návštěvníky, marketingová a informační kampaň produktů, značky a turistické destinace v letech 2009-10.
Projekt je výjimečný zrcadlovou návazností na podpořený projekt ?Mikulovsko ? profesionální partner v CR?, podporou JMK,CCRJM, měst a obcí, významným synergickým a multiplikačním efektem v destinaci (viz SP 3.3., 3.7., 3.8.)
Cílové skupiny: zahraniční a domácí turisté a 1 den.návštěvníci TO Pálava a LVA, podnikatelé, obce, obyvatelé. Realizaci projektu provede žadatel a dodavatelé vybraní ve VŘ.
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
6 721 937,48 Kč |
|
Veřejné zdroje ČR:
|
1 186 224,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
7 908 161,00 Kč |