Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Jihomoravský kraj |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
11 ROP NUTS II Jihovýchod |
Příjemce: |
Jihomoravský kraj |
Registrační číslo: |
CZ.1.11/2.2.00/10.01151 |
Zahájení projektu: |
1. 1. 2011 |
Ukončení projektu: |
31. 7. 2012 |
Téma projektu: |
Cestovní ruch a volnočasové aktivity
|
Informace o projektu
Cílem předkládaného projektu je stabilizace a zvýšení návštěvnosti Jihomoravského kraje a prodloužení délky pobytu návštěvníků. Uvedeného cíle bude dosaženo prostřednictvím marketingové kampaně, jejíž cílem bude upozornit potenciální návštěvníky na destinaci Jižní Morava, vyvolat v nich zájem o destinaci a aktivizovat vybrané segmenty trhu k návštěvě Jižní Moravy. Výstupem projektu bude pronájem reklamních ploch na dopravních prostředcích MHD Praha, Ostrava, Plzeň a Hradec Králové, kampaň v obchodních centrech v Praze, Ostravě a Hradci Králové, internetová propagace a vytvoření orientační mapky.
V současné době se rozjíždí marketingová kampaň pouze na ruském a polském trhu. Domácí marketingová kampaň bude ukončena v červnu 2010. Předkládaný projekt bude na tyto projekty navazovat a vhodně je doplňovat.
Partnerskými subjekty projektu jsou Centrála cestovního ruchu - Jižní Morava a Česká cetrála cestovního ruchu - Czechtourism.
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
4 209 271,40 Kč |
|
Veřejné zdroje ČR:
|
742 812,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
4 952 083,00 Kč |