Rozšiřování a zvyšování kvality služeb v oblasti ICT poskytovaných ÚMČ Praha 13
Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Hlavní město Praha |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
16 OP Praha Konkurenceschopnost |
Příjemce: |
MĚSTSKÁ ČÁST PRAHA 13 |
Registrační číslo: |
CZ.2.16/1.2.00/22131 |
Zahájení projektu: |
1. 11. 2009 |
Ukončení projektu: |
30. 4. 2010 |
Téma projektu: |
Informační a telekomunikační technologie
|
Informace o projektu
Projekt plánuje komplexní upgrade vyvolávacího systému Úřadu městské části Praha 13.
Komplexní upgrade, jak hardwaru, tak především softwaru, umožní rezervaci schůzek na dopředu stanovený čas přes internet a zkrátí tak čekací doby na minimum. Dále systém bude umožňovat vedoucím pracovníkům sledování aktuální situace nejen čekajících klientů, ale i obsluhujících pracovníků a podrobné vyhodnocování statistických údajů. Bude tak možné pružně reagovat na zvýšený počet čekajících klientů.
Systém bude propojen s plazmovými nebo LCD obrazovkami, na kterých bude zobrazován aktuální stav na přepážkách spolu s dalšími aktuálními informacemi, které bude městská část sdělovat svým občanům. Proto lze tento systém využít i jako informační medium.
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
595 000,00 Kč |
|
Veřejné zdroje ČR:
|
52 414,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
647 414,00 Kč |