Brána do Čech
Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Ústecký kraj |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
9 ROP NUTS II Severozápad |
Příjemce: |
Ústecký kraj |
Registrační číslo: |
CZ.1.09/4.3.00/37.00850 |
Zahájení projektu: |
1. 8. 2011 |
Ukončení projektu: |
31. 12. 2012 |
Informace o projektu
Náplní projektu je vytvoření koordinované sady marketingových nástrojů a aktivit pro účinnou prezentaci Ústeckého kraje v oblasti turistiky a tím posílení a rozvoj udržitelného cestovního ruchu v kraji.
Ústecký kraj splňuje řadu externích předpokladů pro rozvoj cestovního ruchu. Vzhledem ke své problematické minulosti však je stále vnímán jako území nevhodné pro rekreaci.
Obsahem projektu je tvorba marketingových a propagačních nástrojů a realizace marketingových aktivit, které přispějí ke zlepšení image Ústeckého kraje, k větší informovanosti o jeho turistických atraktivitách a ke zvýšení turistické návštěvnosti kraje.
Aktivity projektu se dělí do tří hlavních skupin:
_ příprava, tisk a distribuce propagačních materiálů v tištěné podobě ana CD;
_ rozšiřování regionální turistické internetové domény www.branadocech.cz;
_ příprava a realizace mediální kampaně.
Cílovou skupinou projektu je veřejnost, návštěvníci regionu a odborné subjekty působící ve sféře cestovního ruchu.
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
1 514 676,64 Kč |
|
Veřejné zdroje ČR:
|
267 295,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
1 781 972,00 Kč |