Implementace ERP systému

Programové období: 2007-2013
Region: Jihočeský kraj
Evropský fond: ERDF
Operační program: 3 OP Podnikání a inovace
Příjemce: FARMTEC a.s.
Registrační číslo: CZ.1.03/2.2.00/32.00092
Zahájení projektu: 1. 7. 2009
Ukončení projektu: 17. 6. 2011
Téma projektu: Podpora podnikatelů

Informace o projektu

Projekt nákupu a implementace ERP systému umožní další rozvoj společnosti Farmtec, která od svého založení v roce 1996 neustále zvyšuje obrat a počet produktových skupin i zaměstnanců. Jednotlivý obchodní případ je postaven na investiční zakázce, která obsahuje technologickou a stavební dodávku. Většina zakázek má přísná pravidla, která jsou definována dotačními programy EU.
Tím jak roste počet realizovaných zakázek v každém roce a současně dochází i ke složitějším procesům (například výstavbabioplynové stanice v hodnotě 70 mio CZK), rostou také požadavky na stabilitu a výkonost ERP systému. Pro udržení trendu růstu produktivity je stabilní a dobře navržený ERP systém podmínkou.
Systém, který společnost v dnešní době používá, je již málo výkonný, technologicky zastaralý a tudíž neefektivní. V současné době se stává limitním pro další rozvoj společnosti a její konkurenceschopnost.
Projekt zahrnuje pořízení a implementace výkonného ERP systému včetně serverového operačního systému, databázového serveru a hardware pro servery. Pořízení a implementace ERP systému přinese společnosti Farmtec zlepšení toků informací při komunikaci se zákazníkem, výrobě produktů, logistice, realizaci zakázek a následném servisu.
Do systému budou prostřednictvím již vybudované VPN sítě zapojeny kromě ředitelství společnosti i pobočky, kde vzniká první kontakt se zákazníkem přes projekční činnost až po stavební a technologickou dodávku a následný servis. Dále tento systém přinese implementaci manažerské nadstavby, která umožní lepší rozhodování pří řízení společnosti.
Součástí implementace budou standardní moduly jako finanční, zákazníci, dodavatelé, nákup, sklady, výroba, zakázkový a objednávkový modul, servis a controlling. Dále rozšiřující moduly jako řízení oběhu dokumentů a řízení vztahů se zákazníky. V projektu bude zahrnuta také tvorba sady reportů klíčových pro hodnocení a rozhodování managementu.

Proplacené finanční prostředky

Výše dotace EU: 5 081 300,00 Kč
Veřejné zdroje ČR: 896 700,00 Kč
Soukromé zdroje: 7 017 653,00 Kč
 
Celková částka: 12 995 653,00 Kč

©2025 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena