Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Jihočeský kraj |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
3 OP Podnikání a inovace |
Příjemce: |
FARMTEC a.s. |
Registrační číslo: |
CZ.1.03/2.2.00/32.00092 |
Zahájení projektu: |
1. 7. 2009 |
Ukončení projektu: |
17. 6. 2011 |
Téma projektu: |
Podpora podnikatelů
|
Informace o projektu
Projekt nákupu a implementace ERP systému umožní další rozvoj společnosti Farmtec, která od svého založení v roce 1996 neustále zvyšuje obrat a počet produktových skupin i zaměstnanců. Jednotlivý obchodní případ je postaven na investiční zakázce, která obsahuje technologickou a stavební dodávku. Většina zakázek má přísná pravidla, která jsou definována dotačními programy EU.
Tím jak roste počet realizovaných zakázek v každém roce a současně dochází i ke složitějším procesům (například výstavbabioplynové stanice v hodnotě 70 mio CZK), rostou také požadavky na stabilitu a výkonost ERP systému. Pro udržení trendu růstu produktivity je stabilní a dobře navržený ERP systém podmínkou.
Systém, který společnost v dnešní době používá, je již málo výkonný, technologicky zastaralý a tudíž neefektivní. V současné době se stává limitním pro další rozvoj společnosti a její konkurenceschopnost.
Projekt zahrnuje pořízení a implementace výkonného ERP systému včetně serverového operačního systému, databázového serveru a hardware pro servery. Pořízení a implementace ERP systému přinese společnosti Farmtec zlepšení toků informací při komunikaci se zákazníkem, výrobě produktů, logistice, realizaci zakázek a následném servisu.
Do systému budou prostřednictvím již vybudované VPN sítě zapojeny kromě ředitelství společnosti i pobočky, kde vzniká první kontakt se zákazníkem přes projekční činnost až po stavební a technologickou dodávku a následný servis. Dále tento systém přinese implementaci manažerské nadstavby, která umožní lepší rozhodování pří řízení společnosti.
Součástí implementace budou standardní moduly jako finanční, zákazníci, dodavatelé, nákup, sklady, výroba, zakázkový a objednávkový modul, servis a controlling. Dále rozšiřující moduly jako řízení oběhu dokumentů a řízení vztahů se zákazníky. V projektu bude zahrnuta také tvorba sady reportů klíčových pro hodnocení a rozhodování managementu.
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
5 081 300,00 Kč |
|
Veřejné zdroje ČR:
|
896 700,00 Kč |
|
Soukromé zdroje: |
7 017 653,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
12 995 653,00 Kč |