Marketingová strategie a propagace Šumavy
Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Plzeňský kraj |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
14 ROP NUTS II Jihozápad |
Příjemce: |
Mikroregion Šumava -západ |
Registrační číslo: |
CZ.1.14/3.3.00/05.01561 |
Zahájení projektu: |
2. 1. 2011 |
Ukončení projektu: |
15. 6. 2012 |
Téma projektu: |
Cestovní ruch a volnočasové aktivity
|
Informace o projektu
Předkládaný projekt je jedinečným projektem na poli cestovního ruchu na území Šumavy. Jeho realizace se předpokládá jak v Jihočeském, tak i v Plzeňském kraji - díky spojení dvou subjektů sdružujících šumavské obce: Mikroregionu Horní Vltava - Boubínsko (Jihočeský kraj) a Mikrozegionu Šumava-západ (Plzeňský kraj).
Celkem tak bude do projektu zapojeno 23 obcí z Plzeňského a Jihočeského kraje.
Obsahem projektu je:
1. Úvodní popragační a marketingová kampaň pomocí infotabulí (interaktivních), televizní propagace (regionální TV), internetových kamer (dostupných na webu obou mikroregionů).
2. Zpracování strategických rozvojových dokumentů pro efektivní vedení dalších kampaní a marketingové působení (dlouhodobá marketingová strategie, kterou by se v budoucnu řídily aktivity dotčených obcí v oblasti marketingu a propagace).
Cílem projektu je vyšší využií potenciálu Šumavy pro cestovní ruch, se zachováním citlivého přístupu k této evropsky ojedinělé oblasti a vyšší využití ICT v CR.
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
9 069 221,29 Kč |
|
Veřejné zdroje ČR:
|
1 600 450,00 Kč |
|
Soukromé zdroje: |
1 594 319,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
12 263 990,00 Kč |