Úprava Informačního systému ODok
Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Hlavní město Praha |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
6 Integrovaný operační program |
Příjemce: |
ÚŘAD VLÁDY ČR |
Registrační číslo: |
CZ.1.06/1.1.00/07.06411 |
Zahájení projektu: |
1. 4. 2010 |
Ukončení projektu: |
31. 8. 2013 |
Téma projektu: |
Modernizace veřejné správy
|
Informace o projektu
Hlavními důvody pro realizaci projektu jsou: (1) zvýšení technické efektivity legislativního procesu, podpora procesu přípravy materiálů pro jednání vlády a distribuce projednaných materiálů, formalizace a zprůhlednění relevantních procesů a (2) usnadnění práce PSP ČR a Senátu ČR předáváním dokumentů vlády v elektronické podobě.
S ohledem na výše uvedené je nezbytné doplnit existující pravidla a vytvořit ucelenou soustavu standardů, pravidel, metod, pracovních postupů a prostředků automatizované podpory oběhu, prezentace a publikace dokumentů se zaměřením na dokumenty ústředních orgánů státní správy a parlamentu a implementovat tuto soustavu s využitím autority vlády a s pomocí prostředků moderních informačních technologií.
Projekt vytvořínové služby a technické prostředky a zmodernizuje stávající systém ODok tak, aby došlo k dosažení stanovených cílů a zároveň nebylo ohrožena úroveň poskytováných služeb.
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
27 461 190,00 Kč |
|
Veřejné zdroje ČR:
|
4 846 100,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
32 307 290,00 Kč |