TV kampaň Čína: Česká republika - země příběhů
Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Hlavní město Praha |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
6 Integrovaný operační program |
Příjemce: |
ČESKÁ CENTRÁLA CESTOVNÍHO RUCHU |
Registrační číslo: |
CZ.1.06/4.1.00/12.08998 |
Zahájení projektu: |
1. 7. 2013 |
Ukončení projektu: |
24. 10. 2013 |
Téma projektu: |
Mezinárodní a přeshraniční spolupráce
|
Informace o projektu
Primárním cílem projektu TV kampaň Čína: Česká republika - země příběhů je marketing České republiky s využitím konceptu Česko - země příběhů na cílovém trhu Čína. Kampaň Česko - země příběhů je v současné době klíčovým komunikačním projektem agentury CzechTourism, který propaguje Česko jako zajímavou destinaci cestovního ruchu. propaguje Česko jako zajímavou destinaci cestovního ruchu. Kampaň je predeterminována platnou Marketingovou koncepcí a marketingovými plány agentury - systémově zapadá do komplexní propagace ČR jako destinace cestovního ruchu v zahraničí.
Cílem televizní kampaně v Číně je oslovit obyvatele Číny ze střední a vyšší střední příjmové skupiny a představit jim Českou republiku jako místo, kde mohou prožít zajímavou dovolenou a poznat různorodá místa. Cílem předkládaného projektu je prezentovat Českou republikou jako turistickou destinaci na zahraničním trhu, a tím podporovat příjezdový cestovního ruchu v České republice.
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
5 994 000,00 Kč |
|
Veřejné zdroje ČR:
|
1 057 765,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
7 051 765,00 Kč |