Vzděláváním k vyšší adaptabilitě a konkurenceschopnosti zaměstnanců Sareza
Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Moravskoslezský kraj |
Evropský fond: |
ESF |
Operační program: |
4 OP Lidské zdroje a zaměstnanost |
Příjemce: |
|
Registrační číslo: |
CZ.1.04/1.1.02/35.00117 |
Zahájení projektu: |
1. 9. 2009 |
Ukončení projektu: |
31. 8. 2011 |
Téma projektu: |
Zaměstnanost a sociální služby
|
Informace o projektu
PRÁCE I ODPOČINEK
K životu patří nejen práce a povinnosti, ale také zábava a odpočinek. Řada měst a obcí se proto snaží vyjít svým obyvatelům vstříc například tím, že podporují aktivity sportovních a rekreačních center. Jedním z nich je zařízení SAREZA, jehož zakladatelem a vlastníkem je statutární město Ostrava.
Centrum SAREZA je určeno široké veřejnosti. Na své si zde přijdou klienti každého věku, od těch nejmenších až po seniory, a zřizovatel myslel i na osoby s handicapem. „Našim cílem je neustále rozšiřovat a zdokonalovat služby sportovního a kulturního charakteru občanům a široké veřejnosti. Kvalitní zákaznický servis a služby na vysoké úrovni jsou pro naši společnost prioritou,“ uvádí se na webových stránkách společnosti.
Konkurence na sportovním trhu ale stále roste, proto se i relaxační zařízení musí snažit, aby nepřišla o stávající zákazníky a dokázala přilákat nové. Rozšiřují nabídky svých služeb a musí také zvyšovat kvalifikaci svých zaměstnanců – ostatně jako každá jiná firma.
V Ostravě tuto situaci vyřešili díky projektu financovanému z ESF. „Jeho cílem je vzdělávat zaměstnance za účelem vyšší adaptability a konkurenceschopnosti realizátora projektu, tedy Sportovního a rekreačního zařízení města Ostravy, s.r.o.,“ přibližují jeho autoři. Projekt běží od září 2009 a potrvá dva roky. V jeho rámci se celkem 65 zaměstnanců společnosti zdokonalí v manažerských dovednostech, práci na počítači a v angličtině.
Realizátoři rozdělili účastníky do sedmi skupin podle jejich profesního zaměření. TOP management absolvuje semináře zaměřené na strategické řízení, řízení lidských zdrojů nebo vedení lidí. Pro vedoucí jednotlivých středisek je připraveno školení na téma manažerská komunikace, firemní kultura či ekonomika. Mistři se dozví, jak řešit konflikty, pracovat v týmu a jak komunikovat s lidmi podle jejich typologie. Projekt pamatuje i na pokladní, plavčíky a další lidi, kteří přicházejí do přímého styku se zákazníkem. Tito zaměstnanci absolvují kurzy zaměřené na efektivní komunikaci, zvládání stresových situací nebo prodej nových produktů.
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
3 603 853,22 Kč |
|
Veřejné zdroje ČR:
|
576 993,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
4 180 846,00 Kč |