TV kampaň Latinská Amerika: Česká republika - země příběhů
Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Hlavní město Praha |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
6 Integrovaný operační program |
Příjemce: |
ČESKÁ CENTRÁLA CESTOVNÍHO RUCHU |
Registrační číslo: |
CZ.1.06/4.1.00/12.08999 |
Zahájení projektu: |
1. 7. 2013 |
Ukončení projektu: |
24. 10. 2013 |
Téma projektu: |
Mezinárodní a přeshraniční spolupráce
|
Informace o projektu
Primárním cílem projektu TV kampaň Latinská Amerika: Česká republika - země příběhů, je propagace České republiky s využitím konceptu Česko - země příběhů, na cílovém trhu Latinská Amerika. Kampaň Česko - země příběhů je v současné době klíčovým komunikačním projektem agentury CzechTourism, který propaguje Česko jako zajímavou destinaci cestovního ruchu. Kampaň je predeterminována platnou Marketingovou koncepcí a marketingovými plány agentury a systémově zapadá do komplexní propagace ČR jako destinace cestovního ruchu v zahraničí.
Země Latinské Ameriky jsou v současné době jedním z nejdůležitějších zdrojových trhů z pohledu České republiky v oblasti příjezdového cestovního ruchu. Jeho význam potvrzují každoroční statistiky cestovního ruchu.
Předmětem předkládaného projektu je vlastní realizace televizní kampaně v období ve vybraných televizních kanálech dle požadovaných mediálních plánů a harmonogramu.
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
4 687 548,00 Kč |
|
Veřejné zdroje ČR:
|
827 215,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
5 514 763,00 Kč |