Brand Promotion - zvýšení konkurenceschopnosti firmy na evropském trhu
Programové období: |
2014-2020 |
Region: |
Jihomoravský kraj |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
Operační program Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost |
Příjemce: |
Brand Promotion CZ, s.r.o. |
Registrační číslo: |
CZ.01.2.111/0.0/0.0/15_016/0004468 |
Zahájení projektu: |
22. 9. 2015 |
Ukončení projektu: |
13. 11. 2017 |
Téma projektu: |
Podpora podnikatelů |
Informace o projektu
Předmětem předkládaného projektu je aktivní účast společnosti Brand Promotion CZ na zahraničních veletrzích v letech 2016 a 2017. Záměrem firmy je rozšířit exportní možnosti na evropských trzích. Jde o významné strategické mezinárodní oborové veletrhy, kterých se účastní významní světoví producenti a především potencionální zákazníci. Výběr veletrhů byl pečlivě zvážen dle exportních možností společnosti.
Schválené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
2 359 852,00 Kč |
|
Národní soukromá částka: |
2 359 852,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
4 719 704,00 Kč |