Brand Promotion - zvýšení konkurenceschopnosti firmy na evropském trhu

Programové období: 2014-2020
Region: Jihomoravský kraj
Evropský fond: ERDF
Operační program: Operační program Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost
Příjemce: Brand Promotion CZ, s.r.o.
Registrační číslo: CZ.01.2.111/0.0/0.0/15_016/0004468
Zahájení projektu: 22. 9. 2015
Ukončení projektu: 13. 11. 2017
Téma projektu: Podpora podnikatelů

Informace o projektu

Předmětem předkládaného projektu je aktivní účast společnosti Brand Promotion CZ na zahraničních veletrzích v letech 2016 a 2017. Záměrem firmy je rozšířit exportní možnosti na evropských trzích. Jde o významné strategické mezinárodní oborové veletrhy, kterých se účastní významní světoví producenti a především potencionální zákazníci. Výběr veletrhů byl pečlivě zvážen dle exportních možností společnosti.

Schválené finanční prostředky

Výše dotace EU: 2 359 852,00 Kč
Národní soukromá částka: 2 359 852,00 Kč
 
Celková částka: 4 719 704,00 Kč

©2025 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena